מחזיק מפתחות אבני אנרגיה שפע אהבה בריאות

מחזיקי מפתחות לאירועים עם אבן אנרגיה: כ 9 ס”מ כל המחזיק
אבן אנרגיה לבחירה: שפע, אהבה, בריאות

האבן בצורת חלוקי נחל בקוטר שבין מטבע של 2 ש”ח ל- 10 אג 
ניתן להוסיף (בתשלום נוסף) שקית אורגנזה ונייר קלף ובו שם האבן – סוג האבן, כמה מילים על מאפייני האבן + הקדשה מהאירוע שלכם.
למשל: 
אבן סיטרין – אבן השפע
אבן זו מושכת שפעי לחיינו במגוון תחומים……. 
באהבה דני ודנה חתונה 15.9.2020
מחיר:
50 יח’ :  10.00 ש”ח   
100 יח’:.9.00 ש”ח
מחיר לכמות שבין 20 ל- 50 יח’ -12ש”ח ליח’)

משלוח: משלוחים לכל הארץ
מוזמנים ליצור קשר לפרטים והסבר טלפוני

מק"ט : מ3 מחיר: ₪10

מתאים כמתנות לאורחים לכל אירוע: מזכרות לבר מצווה, מתנות לאורחים לשבת חתן, מתנות לבת מצווה, מזכרות למסיבת מקווה.

מחזיקי מפתחות לאירועים אבני אנרגיה -יש בהם משהו מיוחד שאנשים מאוד אוהבים לקבל ולתת מתנות לאירועים: יש בהם סגולות והתכווננות לתת לאורחים שלנו ברכה מעומק הלב לקחת עימם הלאה לחייהם הרבה אחריי האירוע. מזכרת שתישאר עימם ותעניק להם כוחות והצלחה . זה לא עוד מחזיק מפתחות עם שם או תמונה אלא אבן עם סגולות שהן הרבה מעבר… כמובן שלא חייבים להימנות על האנשים שמאמינים ביכולתן של האבנים לתת כוחות ריפוי או הגנה, כל אדם בין אם הוא מאמין או לא ישמח מאוד לקבל אבן כזו יפה בעלת גם שקיפות מצד אחד וגם צבע מיוחד ושיש לה שם והיא ידועה כאבן טובה בעלת אנרגיות חזקות.
אנו משווקים אצלינו מחזיקי מפתחות לאירועים עם אבני אנרגיה כמו: שפע, אהבה או בריאות ותוכלו לבחור מבין המגוון או לשלב מבין שלושת סוגי האבנים… כל אורח “יגריל” אבן אחת והיקום ישלח לו בדיוק את מה שהוא זקוק לו ביותר.
מחזיקי מפתחות לאירועים אלו נמכרים ברשתות ברחביי הקניונים במחיר של פי 2 ויותר מהנמכר כאן אצלינו באתר כך שכאשר פונים אלינו ומבקשים מאיתנו מחזיקי מפתחות זולים אבל יחד עם זאת מיוחדים ובעלי ערך זו בהחלט אחת האופציות שאנו מפנים אליהן.