מחזיק מפתחות תפילת הדרך בדיסקית

גודל: 5 *2.5 ס”מ. מחזיק מפתחות איכותי, ממתכת.
מחיר:
50 יח’ :  4.80 ש”ח     
100 יח’: 3.90 ש”ח
200 יח’: 3.70 ש”ח 
(מחיר לכמות שבין 20 ל- 50 יח’ – 6.00 ש”ח ליח’)
** בצד אחד מחזיק מפתחות תפילת הדרך על רקע תמונת עיר דוד ומצד שני כסף חלק.
** ניתן להוסיף מדבקה עם שם ותאריך האירוע (בתשלום)
** ניתן להוסיף שקית אורגנזה חלקה (או שקית מהודרת כולל חמסה וחרוזים) בתשלום.

משלוח: משלוחים לכל הארץ
מוזמנים ליצור קשר לפרטים והסבר טלפוני

מק"ט : מ5 מחיר: ₪3.90

דיסקית תפילת הדרך מתאימה כמזכרת לכל סוגי האירועים: מזכרות לבר מצווה, מזכרות לבת מצווה, מתנות לאורחים בחתונה, מזכרת לחלאקה, שי לאורחים בהפרשת חלה או מסיבת מקווה.

מחזיק מפתחות תפילת הדרך – לקהלים רבים באוכלוסיה ובלא מעט מצבים קיים הצורך להעניק מחזיק מפתחות תפילת הדרך ומוצר זה – דיסקית תפילת הדרך נותן מענה מצוין פעמים רבות לצורך הזה. הייחוד בו הוא שמצד אחר יש עליו הדפסה איכותית של ברכת תפילת הדרך ואילו מצידו השני המוצר הוא בצבע כסף חלק כך שמתאפשר גם להצמיד למזכרת זו מדבקה שבה ניתן לציין את שם האירוע והחוגגים וגם את תאריך האירוע.

מחזיק מפתחות תפילת הדרך יכול להתאים מאוד כמזכרות לאירועים שיש בהם נסיעה לטיול או נסיעה באוטובוס למשל בבר מצווה אשר בה המשפחה כולה עולה לחגוג בכותל בירושלים ויש נסיעה משותפת ואז נחמד לחלק מחזיק מפתחות תפילת הדרך לאחל דרך בטוחה ונעימה לכולם. 
לעומת זאת, יש הנוהגים להעניק את מתנות לאורחים דווקא בתום החגיגה ובכך למעשה להיפרד מהאורחים בברכת דרך בטוחה מכאן והלאה למשל בסוף הרוחה במסעדה או ביציאה מאולם השמחות. גם באירועים כמו חלאקה אותם נוהגות משפחות רבות לציין במירון שבצפת או במקומות קדושים אחרים, יש האוהבים להעניק מזכרת זו לאורחים שלהם ולברך אותם בתפילת הדרך.