גאים לקחת חלק בחתונה שלכם

גם אנחנו בעסק שלנו, כמו רבים וטובים, מתנהגים לפעמים “על אוטומט”- למשל כשזוג לפני חתונה מתקשר לברר לגביי מזכרות לאירוע או להתעניין אודות מתנות לאורחים בחתונה שלהם ואנחנו באוטומאט שואלים אותם (כדי לדעת מה לרשום מדבקות המיתוג) מה שם החתן והכלה?!… אז לפעמים… מגיעה התשובה המקורית: ומי אמר שזה דווקא חתן וכלה..? למה לא: כלה וכלה?! או.. חתן וחתן?! 

אנחנו תמיד מתרגשים מאירועים כאלה ושמחים שהמזכרות לחתונה שלנו לוקחות חלק גם בחתונות ה”גאות”. אנחנו, כבני אדם, מאמינים שאחד היתרונות של העידן שבו אנחנו חיים הוא שיש מקום להכל ולכולם. שהיופי הוא בשוני והייחוד שיש לאחד אחד ואחת מאיתנו. המימוש והסיפוק המלא של כל אחד ואחת הוא להיות בדיוק מי שהוא! להיות אותנטי ומחובר לעצמו גאה וללכת בדרך שלו. להיות הוא ולא אף אחד אחר. אנחנו שמחים להיות חלק מחברה פתוחה ונאורה. 

העולם מתקדם חברים, ואנחנו איתו. אנחנו מברכים את כל הזוגות בעלי האומץ להיות ישרים וכנים עם מי שהם וללכת אחר ליבם ואחריי אהבת האמת שלהם, לנדור נדרים ולהתחייב למי שהם אוהבים גבר או אשה. נשמח לקחת חלק גם באירוע שלכם ולעזור לכם לבחור מזכרות לאירועים בכל אירוע שתבחרו לחגוג. מאחלים שברוח השינוי והתקופה יבוא בקרוב מאוד היום שיתאפשר לזוגות אלה להיות הורים יותר בקלות במדינה שלנו שהרי הם ראויים לא פחות מכל אחד אחר לגדל להעניק אהבה ולזכות במשפחה. בימים אלה, יש לכולנו הזכות לצעוד קדימה…