רעיונות מיוחדים לבר מצווה

לא פעם קורה שבשיחה שבה לקוחות מתקשרים לברר בנוגע לרכישת מתנות לאורחים לאירוע שלהם, הם גם משתפים אותנו בנוגע לעניינים נוספים שקשורים לאירוע. באחת השיחות התקשרה אליי לקוחה מקסימה לברר עימי בנוגע לגביי מזכרות לבר מצווה, כשהיא אירגנה את האירוע של בנה ושיתפה אותי שהילד מגיל קטן הוא ילד “אקסטרימי”: אוהב לצלול, לקפוץ, לטפס גבוה.. הבנתם את הרעיון.. כל מה שמרגש וקצת מסוכן – הוא בעניין. 

לבן שלה שעמד לחגוג בר מצווה היה חלום: צניחה חופשית! האמא חששה מאוד אך במקביל החליטה לברר וגילתה להפתעתה שגיל המינימום לצניחה חופשית הוא 12 שנים ובמידה ואין מגבלה רפואית- כל אחד יכול!! וכך דאגה האמא “לארוז” את הפחדים שלה (ליום אחד) עמוק בתוך תיבה ולפרגן לבן שלה צניחה חופשית. מה שהוחלט זה כך: באותו יום באמצע השבוע שבו חגג הבן עליה לתורה, מיד לאחר בית הכנסת נסעו הוא וכל המשפחה בהפתעה לצניחה חופשית. שם חיכו לו קרובי המשפחה נוספים והחברים הקרובים. הילד התרגש מאוד וצנח פעם ראשונה בחייו. לאחר הצניחה קיימו ההורים סעודה חגיגית במקום עצמו וכמובן שגם חולקו ביום הזה ספר תהילים קטן מתנה בתור מזכרות לאורחים
 בבר מצווה. 

פירגנתי לאמא על האומץ שלה ועל כך שהיא בחרה להפוך את היום המיוחד הזה לעוד יותר מרגש ולהגשים לבן שלה חלום. אם כבר מדברים על מזכרות לבר מצווה אז אין ספק שהוא יזכור את היום הזה היטב. בקיצור, בין אם הילד שלכם אוהב צניחה או כל דבר אחר- זיכרו שתמיד ניתן להפוך את האירוע לעוד יותר מרגש, מיוחד ומפתיע. אני מזמינה אתכם לצאת מהקופסא להיות יצירתיים ולחשוב איזו תוספת קטנה ונחמדה תרגש את האורחים או את הילד שלכם שחוגג בר מצווה ותכניס קצת עניין ו”אקשן”. כמובן שאנחנו מאמינים שגם אותו שי לאורחים בבר מצווה שההורים העניקו לאורחיהם תרם את חלקו ויישאר כמזכרת מהאירוע שלהם שתוסיף להיותו מרגש ומיוחד עוד יותר.

אם יש לכם רעיונות מיוחדים לבר מצווה או לכל אירוע אחר נשמח שתחלקו אותם איתנו נעלה אותם כאן, מי יודע אולי חוגגים נוספים ימצאו בהם שימוש.